REGULAMIN ZWROTÓW I REKLAMACJI
- Sklep internetowy Borsa-Italiana.pl akceptuje zwroty zakupionych towarów.
- Towar należy wysłać na adres (Formularz Zwrotu do pobrania, znajduje się powyżej):
EMES STUDIO Sp.z.o.o.,
Sw. Marcin 29-8, 61-806 Poznan
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu, winien jest odesłać przesyłkę na podany wyżej adres wraz z wydrukowanym paragonem.
- Aby dokonać zwrotu towaru należy uzupełnić i wysłać formularz stanowiący załącznik nr 1 (do pobrania powyżej) do niniejszego Regulaminu i dołączyć go do wysyłanego towaru.
- Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki.
- Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym.
- Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu, warunkiem jest jednak dołączenie potwierdzenia zakupu do zwracanego towaru.
- Sprzedający nie przyjmuje zwrotów wysyłanych do firmy za pobraniem lub bez uprzedniego powiadomienia Sprzedającego o tym fakcie (telefonicznie lub mailem).
- Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).
- Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.
Warunki reklamacji towarów
- Reklamacje, tj. zgłoszenie niezgodności zakupionego towaru z umową, będą rozpatrywane na podstawie ogólnie obowiązujących przepisów w Rzeczypospolitej Polskiej. Reklamowane towary należy wysłać na koszt Klienta na adres:
- EMES STUDIO Sp.z.o.o.,
Sw. Marcin 29-8, 61-806 Poznan - Podstawą przyjęcia reklamacji jest przysłanie reklamowanego towaru z dołączonym potwierdzeniem zakupu.
- Potwierdzenie zakupu stanowi paragon fiskalny, faktura VAT, wydruk e-maila potwierdzającego złożenia zamówienie w sklepie lub jakikolwiek inny dokument potwierdzający dokonanie transakcji (np. wydruk potwierdzenia przelewu z banku).
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru na adres firmy.
- W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony bądź wymieniony na nowy i zostanie odesłany na koszt Sklepu na adres Klienta.
- Gdy reklamowanego towaru nie będzie można naprawić bądź wymienić na nowy, Sklep zwróci Klientowi pełną sumę za wadliwy towar, wraz z dodatkowymi poniesionymi kosztami wysyłki, na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.