Prawo do odstąpienia od umowy

REGULAMIN ZWROTÓW I REKLAMACJI

  1. Sklep internetowy Borsa-Italiana.pl akceptuje zwroty zakupionych towarów.

  2. Towar należy wysłać na adres (Formularz Zwrotu do pobrania, znajduje się powyżej):

EMES STUDIO Sp.z.o.o.,
Sw. Marcin 29-8, 61-806 Poznan

  1. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu, winien jest odesłać przesyłkę na podany wyżej adres wraz z wydrukowanym paragonem.

  2. Aby dokonać zwrotu towaru należy uzupełnić i wysłać formularz stanowiący załącznik nr 1 (do pobrania powyżej) do niniejszego Regulaminu i dołączyć go do wysyłanego towaru.

  3. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki.

  4. Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym.

  5. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu w terminie do 14 dni od daty przyjęcia zwrotu, warunkiem jest jednak dołączenie potwierdzenia zakupu do zwracanego towaru.

  6. Sprzedający nie przyjmuje zwrotów wysyłanych do firmy za pobraniem lub bez uprzedniego powiadomienia Sprzedającego o tym fakcie (telefonicznie lub mailem).

  7. Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).

  8. Kupujący ponosi koszt odesłania towaru.

 

Warunki reklamacji towarów

  1. Reklamacje, tj. zgłoszenie niezgodności zakupionego towaru z umową, będą rozpatrywane na podstawie ogólnie obowiązujących przepisów w Rzeczypospolitej Polskiej. Reklamowane towary należy wysłać na koszt Klienta na adres:

  2. EMES STUDIO Sp.z.o.o.,
    Sw. Marcin 29-8, 61-806 Poznan

  3.  

  4. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przysłanie reklamowanego towaru z dołączonym potwierdzeniem zakupu.

  5. Potwierdzenie zakupu stanowi paragon fiskalny, faktura VAT, wydruk e-maila potwierdzającego złożenia zamówienie w sklepie lub jakikolwiek inny dokument potwierdzający dokonanie transakcji (np. wydruk potwierdzenia przelewu z banku).

  6. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru na adres firmy.

  7. W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony bądź wymieniony na nowy i zostanie odesłany na koszt Sklepu na adres Klienta.

  8. Gdy reklamowanego towaru nie będzie można naprawić bądź wymienić na nowy, Sklep zwróci Klientowi pełną sumę za wadliwy towar, wraz z dodatkowymi poniesionymi kosztami wysyłki, na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.